راهبردهای مواد درسی باتوجه به فرآیند خلاقیت در آموزش معماری (مطالعه موردی دانشگاه های تهران، شهید بهشتی و علم و صنعت)

EN عنوان مقالهCurriculum Strategies with regard to the Creativity Process in Architecture Education (Case Study of Tehran, Shahid Beheshti and Science and Technology Universities)
نویسندگانمحمد علی کاظم زاده رائف، مصطفی مسعودی نژاد، بهزاد وثیق
نشریهنشریه مطالعات هنر اسلامی
عنوان لاتين مجلهThe Institute of Islamic Art Studies
كد DOI/DOR10.22034/IAS.2022.349104.2003 / 20.1001.1.1735708.1402.20.49.34.3
شماره صفحات۶۵۰
صفحه پايان669
شماره مجلد۴۹
ضریب تاثیر (IF)0.146
نوع مقالهFull Paper
تاریخ انتشاربهار ۱۴۰۲
رتبه نشریهعلمی - پژوهشی
نوع نشریهالکترونیکی
کشور محل چاپایران

چکیده مقاله