نویسندگان | حبیب ولی زاده و امین غلامحسین پور |
---|---|
همایش | هفتمین همایش بین المللی مدیریت، روانشناسی و علوم انسانی |
تاریخ برگزاری همایش | ۲۵/۱۲/۱۴۰۱ |
ارائه به نام دانشگاه | جهاد دانشگاهی اذربایجان غربی |
نوع ارائه | سخنرانی |
سطح همایش | بین المللی |
چکیده مقاله
صنعت بانکداری به سرعت در حال توسعه است تا از بانکداری الکترونیکی به عنوان ابزاری کارآمد و مناسب در راستای جلب رضایت مشتریان استفاده کند. خدمات بانکداری آنلاین، خدمات کلی است که توسط بانکهای مرسوم برای ارائه خدمات سریعتر و مطمئنتر به مشتریان پیشنهاد میشود. با پیشرفت سریع فناوری، بانکداری الکترونیک برای جذب مشترکین و انجام تراکنشهای بانکی مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال، مشکل عمده بانکداری الکترونیک رضایت مشتریانی است که اکنون از بانکداری اینترنتی استفاده میکنند. رضایت مشتری عامل مهمی در کمک به بانکها برای حفظ مزیت رقابتی میباشد بنابراین، پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر بانکداری الکترونیک بر افزایش کیفیت خدمات و رضایت مشتریان انجام شده است. نتایج نشان داده است که بانکداری الکترونیک بر رضایت مشتریان و کیفیت خدمات تأثیر مثبت و معناداری دارد.
کلیدواژهها: بانکداری الکترونیک، رضایت مشتریان، کیفیت خدمات