مقالات در نشریات
- ۱. سیامک آزادی , فرشید نمامیان , فخرالدین معروفی , علیرضا مرادی،ارائه چارچوبی به منظور تبیین مؤلفههای بازاریابی پایدار با استفاده از روش فراترکیب و دلفی در شرکتهای دانشبنیان،مدیریت بازاریابی،۱۴۰۲.
- ۲. سیامک آزادی و الهه فلاحی،رتبه بندی راهبردهای توسعه گردشگری استان کرمانشاه با بهرهگیری از ماتریس SWOT و تحلیل پوششی دادههای فازی (Fuzzy Dea)،فضای گردشگری،۱۳۹۸.
- ۳. کاوه نادری، بهروز بادکو، مسلم حدیدی، سیامک آزادی، پری نجفی، بیتا حامد،اولویت بندی راهبردی توسعه گردشگری به منظور تعیین جایگاه آن در برنامه های توسعه شهری (مطالعه موردی: استان کرمانشاه)،مجله پژوهش های جغرافیای انسانی،۱۳۹۷.
- ۴. سیامک آزادی و محمد شریعتمداری،تدوین و اولویت بندی استراتژیهای توسعه اکوتوریسم با استفاده از مدل SWOT و روش منطق شهودی در استان کرمانشاه،فضای جغرافیایی،۱۳۹۴.
نمایش ۱ تا ۴ مورد از کل ۴ مورد.