مقالات در همایش ها
- ۱. فروز رستمی، بهزاد مشعلی،بررسی تاثیر شایستگی منابع انسانی بر وفاداری مشتریان رستورانهای منطقه ۴ شهر کرج،اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد،۱۴۰۲.
- ۲. مهدی عقیقی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، بهزاد مشعلی،بررسی تاثیر مهارت، تخصص و منابع سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی در محیط رقابتی با در نظر گرفتن تیم های کاری و مشارکت،دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت،۱۴۰۰.
- ۳. مهدی عقیقی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، بهزاد مشعلی،طراحی الگوی عملکرد تیمی سازمانی با رویکرد انگیزه های غیر اقتصادی رفتار شهروندی سازمانی در شهرداری های استان تهران،چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی،۱۴۰۰.
- ۴. اقدس سادات محمدی نژاد، بنیتا سالک، بهزاد مشعلی،بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران،دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم،۱۳۹۶.
- ۵. سیدمهران آهنگرها، بهزاد مشعلی، محمدرضا مشایخ،ارزیابی کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بر رضایت مشتری با رویکرد مدل کانو (مطالعه موردی: شرکت دیجی کالا)،دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری،۱۳۹۵.
- ۶. بهزاد مشعلی، حبیب حبیبی،بررسی رابط بین رویه های اداری ارزیابی عملکرد و تعهد سازمانی مطالعه موردی: تامین اجتماعی استان هرمزگان،کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی،۱۳۹۴.
- ۷. بهزاد مشعلی، محمد قربان فکر،بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان سنجش آموزش کشور،دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها،۱۳۹۳.
- ۸. بهزاد مشعلی، حبیب حبیبی،بررسی نقش میانجی عدالت سازمانی دررابطه با رویه های اداری ارزیابی عملکرد وتعهدسازمانی مطالعه تامین اجتماعی استان هرمزگان،نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه،۱۳۹۳.
نمایش ۱ تا ۸ مورد از کل ۸ مورد.