×
تنظیمات ویجت
Toggle navigation
دروس
مقالات در همایش ها
مقالات در نشریات
پایاننامهها
کتابها
صفحهاصلی
مقالات در همایش ها
مقالات در همایش ها
#
عنوان مقاله
نویسندگان
همایش
تاریخ برگزاری همایش
۱
بررسی تاثیر شایستگی منابع انسانی بر وفاداری مشتریان رستورانهای منطقه ۴ شهر کرج
فروز رستمی، بهزاد مشعلی
اولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد
1402
۲
بررسی تاثیر مهارت، تخصص و منابع سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی در محیط رقابتی با در نظر گرفتن تیم های کاری و مشارکت
مهدی عقیقی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، بهزاد مشعلی
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت
1400
۳
طراحی الگوی عملکرد تیمی سازمانی با رویکرد انگیزه های غیر اقتصادی رفتار شهروندی سازمانی در شهرداری های استان تهران
مهدی عقیقی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، بهزاد مشعلی
چهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی
1400
۴
بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهران
اقدس سادات محمدی نژاد، بنیتا سالک، بهزاد مشعلی
دومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم
1396
۵
ارزیابی کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بر رضایت مشتری با رویکرد مدل کانو (مطالعه موردی: شرکت دیجی کالا)
سیدمهران آهنگرها، بهزاد مشعلی، محمدرضا مشایخ
دومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری
1395
۶
بررسی رابط بین رویه های اداری ارزیابی عملکرد و تعهد سازمانی مطالعه موردی: تامین اجتماعی استان هرمزگان
بهزاد مشعلی، حبیب حبیبی
کنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی
1394
۷
بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان سنجش آموزش کشور
بهزاد مشعلی، محمد قربان فکر
دومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها
1393
۸
بررسی نقش میانجی عدالت سازمانی دررابطه با رویه های اداری ارزیابی عملکرد وتعهدسازمانی مطالعه تامین اجتماعی استان هرمزگان
بهزاد مشعلی، حبیب حبیبی
نخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه
1393
نمایش
۱ تا ۸
مورد از کل
۸
مورد.