مقالات در همایش ها

#عنوان مقالهنویسندگانهمایشتاریخ برگزاری همایش
 
۱بررسی تاثیر شایستگی منابع انسانی بر وفاداری مشتریان رستورانهای منطقه ۴ شهر کرجفروز رستمی، بهزاد مشعلیاولین کنفرانس بین المللی توانمندی مدیریت، مهندسی صنایع، حسابداری و اقتصاد1402
۲بررسی تاثیر مهارت، تخصص و منابع سازمانی بر رفتار شهروندی سازمانی در محیط رقابتی با در نظر گرفتن تیم های کاری و مشارکتمهدی عقیقی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، بهزاد مشعلیدومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت1400
۳طراحی الگوی عملکرد تیمی سازمانی با رویکرد انگیزه های غیر اقتصادی رفتار شهروندی سازمانی در شهرداری های استان تهرانمهدی عقیقی، رشید ذوالفقاری زعفرانی، بهزاد مشعلیچهارمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی1400
۴بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد اجتماعی مشتریان بر میزان موفقیت بازاریابی الکترونیک: مطالعه موردی شرکت بیمه سامان در شهر تهراناقدس سادات محمدی نژاد، بنیتا سالک، بهزاد مشعلیدومین کنفرانس بین المللی نقد و واکاوی مدیریت در هزاره سوم1396
۵ارزیابی کیفیت خدمات تجارت الکترونیک بر رضایت مشتری با رویکرد مدل کانو (مطالعه موردی: شرکت دیجی کالا)سیدمهران آهنگرها، بهزاد مشعلی، محمدرضا مشایخدومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در علوم مدیریت ، اقتصاد و حسابداری1395
۶بررسی رابط بین رویه های اداری ارزیابی عملکرد و تعهد سازمانی مطالعه موردی: تامین اجتماعی استان هرمزگانبهزاد مشعلی، حبیب حبیبیکنفرانس ملی هزاره سوم و علوم انسانی1394
۷بررسی تاثیر اتوماسیون اداری بر بهبود تصمیم گیری مدیران سازمان سنجش آموزش کشوربهزاد مشعلی، محمد قربان فکردومین کنفرانس بین المللی مدیریت چالشها و راهکارها1393
۸بررسی نقش میانجی عدالت سازمانی دررابطه با رویه های اداری ارزیابی عملکرد وتعهدسازمانی مطالعه تامین اجتماعی استان هرمزگانبهزاد مشعلی، حبیب حبیبینخستین کنفرانس ملی آینده پژوهی، مدیریت و توسعه1393
نمایش ۱ تا ۸ مورد از کل ۸ مورد.