مقالات در نشریات
- ۱. نیماشجاعی،بررسی نظام اخلاق حرفه ای بر تبلیغات چاپی،-،۱۳۹۸.
- ۲. نیماشجاعی،ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات چاپی بر اساس رویکرد پدیدارشناسی،-،۱۳۹۷.
- ۳. نیماشجاعی،ارائه الگوی عوامل موثر محتوایی پیام تبلیغات،-،۱۳۹۶.
- ۴. نیماشجاعی،درآمدی بر درگیری ذهنی و نگرش مشتری،-،۱۳۹۶.
- ۵. نیماشجاعی،مدل فازی بازاریابی،-،-.
نمایش ۱ تا ۵ مورد از کل ۵ مورد.